Alla inlägg under december 2012

Av wilma - 31 december 2012 14:32

asså denna helgen domma dagarna innan nyårsafton har jag hört jätte många raketer och fyrvärkerier asså jag tycker personligen det är jätte onödigt kan man inte vänta till nyårsafton sen är det många som gör det på ljusa dan och det är ju inte äns fint  


vad tycker ni om det kommentera  

Av wilma - 31 december 2012 14:27

haha jag såg på aftonbladet att kim kardashian och kanye west skulle ha barn kim är 32 och kanye 35 år kanye hade tydligen berättat detta mitt under hanns rapkonsert


 


Av wilma - 31 december 2012 14:20

hejhej nu ska jag berättan lite vad jag ska göra i veckan som jag vet igallefall


IDAg:nyårsafton

tisdag:in till stan och köpa ett par byxor och ett halsband och dammsuga hoss mormor och morfar

onsdag:va med bästisar almaaaa och tildeeeee

resten av dagarna har ingen anning<3


vad ska ni göra i veckan<3  

Av wilma - 31 december 2012 14:13

tjoo alla!

idag är det nyårsafton (tagga) vi ska då har gäster som jag har pratat om innan men igalefall så så här se vår middagsmeny ut för er som undrar hahaha  


förätt:laxbakelser 

huvudrätt:dubbelmarinerad oxfile med potatisgratäng

efterrätt:exotict fruktpaket med vitchocklad och nån cream freisch och passionsfrukt kräm typ


aa det var vår meny igallefall vad ska ni äta?  


men sen ska jag och deras barn typ blanda olika drinkar det har vi gjort föra nyår också sen ska vi köra lite sånna spel på tvn typ danstävlingar och så sen ska alla spela det spelet då med andra ord så det ska bli skojj sen ska vi ju smälla raketer heeheh  


  xoxo wilma <3


Av wilma - 30 december 2012 18:32

hejhej jag har verkligen inget att göra måste komma på nånting men igallefall så tänkte jag visa en bild på en cool nyårssminkning elr bara ögon så men jag vet it vad jag ska göra om jag ska göra nån liknande denna elr nånting men jag tänkte ni skulle få lite inspiration   



  xoxo wilma  

Av wilma - 29 december 2012 17:19

hej hej nu har jag presic städat mitt rum och bloggar lite och så, idag har jag och min syster och hennes kompis varit i stan och tittade lite jag hittade två saker som jag vill ha och ska köpa nästa gång jag är i stan hhaa men sen skulle vi gå och fika men inget ställe va ledigt alla cafe va helt fullpropade så vi åkte till mcdonalds  gott det med


 


och nu ska jag visa en bild på det spelet jag pratde om i går som heter med andra ord


  det är assss kul


men igalefall nu vänat jag på farmor och farfar som kmr snart och ska äta midag här sen ska vi ge dom våra julklappar lite sent hahah


xoxo wilma  


Av wilma - 28 december 2012 16:56

mamma och pappa köpte med andra ord idag när dom va i kristanstad det är så jävla kul vi ska spela det på nyår

xoxox wilmaaaa   



Av wilma - 28 december 2012 16:47

hej hej sorry för att jag it har bloggat men min data har cpat sig idag och igår igen men nu ska jag blogg igen  


idag så vaknade jag och så att solen sken jag blev helt förvånad typ första gången denna vinten som solen har lysit så mycket,sen tittade jag på tv sen fixade jag mig sen möte jag alma på lekplatsen sen tog vi bussen till mcdonalds och åt där sen åkte vi til bowlinghallen och bowlade tilde kunde it va med för hon skulle fira sin farfar men alma vann på bowlingen för er som undrar   haha nej men jag är glad för hennes skull jag gjorde några strikar men en gång så bara kastade jag klottet framåt men så tappade jag det så det flög bakåt sen rullade det iväg sen kom det tillbaka och vi skrattade så jävla mycket  


 

haha vad har ni gjort idag?/puss wilma  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

JAG UNDRAR HUR GAMMLA MINA LÄSARE ÄR SÅ RÖSTA
 8-10
 11-15
 16-20
 20-25

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards